Subject: SA Eesti Tervishoiu Muuseum nõukogu koosoleku päevakord (teadmiseks)
From: "Marju Reismaa" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 09:12:07 +0200

Tere!

Riigivaraseaduse ja Sihtasutuse Eesti Tervishoiu Muuseum põhikirja
kohaselt edastan teadmiseks nõukogu järgmise korralise koosoleku
päevakorra.

28. märts 2024 kell 10.00

Päevakord:

1.	Vandeaudiitori ärakuulamine – majandusaasta 2023
2.	2023 majandusaasta aruande kinnitamine
3.	Nõukogu 2023. aasta töö ülevaate kinnitamine
4.	2024 kahe kuu majandustulemused
5.	Nõukogu töökorra ülevaatamine ja vajaduse korral muudatuste
kinnitamine
6.	Arengukava uuendamise arutelu
7.	Kohapeal tõstatatud küsimused (vajaduse korral)

Lugupidamisega

Marju Reismaa

muuseuminõunik / SA Eesti Tervishoiu Muuseum nõukogu esimees

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

628 2335 | 5192 7729

Suur-Karja 23 |15076 Tallinn |Eesti

 <http://www.kultuuriminsiteerium.ee/> www.kul.ee